Tröttis efter dagen!

Hej bloggen! Filippa här igen.... Kl. är ungefär 21.40..... Och jag är lite tröttis! Det har varit en lång dag idag. Först gymnastik och sen svenska i två timmar! (hade lektioner innan.)
Men nu ligger jag i soffan och myser och slappar. Skönt att det äntligen är helg! Har längtat efter helgen, fast ändå inte för vi ska åka till landet och det kommer ju inte vara så jätte bra väder direkt! Älva har ju också varit sjuk i två dagar så hon har lite att göra på måndag! Men.. men, det är ju inte hennes fel att hon blev sjuk just nu... :(♥♥
Men som tur är att hon är frisk nu! :D
Ska typ fixa mig så att jag är redo att sova! Chaooo!

Fick små påsar under ögonen -.-''

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fiint,, men är det inte bara Filippa som har skrivit?? =S

2010-10-05 @ 03:51:26
URL: http://nathaliethequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0