Om nya skolåret!

Hej bloggen! Filippa här, och jag tänkte berätta lite om nya skolåret... Hur ska jag börja!? Emhh.. Jo.., Vi har ju fått nya klasskamrater såå... Det känns lite konstigt! Och vår klass har splittras, och det är profiler. Men det kommer nog bli bra! Fast vissa har blivit av med sin bästis (bästisen hamna i en annan klass) och nu när dom träffats igen efter sommarlovet så pratar dom knappt med varandra! Det är lite konstigt... Och vissa tror att de inte kommer träffas efter skolan eller på rasterna m.m, så att de bara kan ge upp vänskapen! Men sån är inte jag minsann! Jag vill kunna fortsätta vara vän fast man inte hamna i samma klass. För hoppningsvist så kommer man bli van att man inte går i samma klass som gamla dagisbästisen t.ex! Eller några av bätisarna.. Fast jag har ju fått nya vänner också! Daniella och Hollie, de är helt okej!
Mst nog sluta och blogga för idag! Ska gå och lägga mig tidigt så jag orkar morgon dagen. Ska nog gå och lägga mig 20.15 eller något sånt.. Hoppas det blir fint väder imorgon också! Det är alltid kul med bra väder! :D

/F'

Föressten hade vi skolfoto igår! Hoppas jag ser bra ut och inte ser kaos
ut i fejjan (ansiktet) eller något sånt! X)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0