Min knasiga helg! x)

Min helg har varit annolunda än vad mina flesta helger varit! Ni förstår att jag gjort saker jag inte brukar göra... x)
För det första så gjorde vi en egen fors där det faktiskt kom bergsvatten! :D
Och för det andra så dansade vi ute i regnet typ klockan 11.30 i bara t-shirt och det var kallt!
Och för det tredje är att jag skulle känna hur djupt det var nere vid ån(det hade regnat jätte mycket.) och då doppade jag ner gummistöveln som jag hade på foten.... och så kände jag efter.... Amanda och Lucas visste inte vad jag skulle göra och varnade mig att inte kolla hur djupt det va, men jag brydde mig inte..... och så *plumms ner i ån!* x)
så hade jag ena benet i sjön och det andra på blöta land! Och där satt jag i minst 8 sek. och Lucas försökte dra upp mig medans jag bara satt där... Och sen efter ett tag så gick jag upp och var helt dygnsur över hela benet och rumpan! x)
Sen gick vi längre bort(jag var fortfarande blöt) och efter några minuter fick jag låna Amandas byxor :) Som tur var att hon hann ta av sig byxorna innan det hände att hon också plumsade i! Och efter et så gick vi tillbaks... Och rätt som det var ramlade Lucas också i... -.-'' På samma ställe som jag! ;) Efter det så mötte vi Olivia som var torr på vägen tillbaka till deras hus!

/F'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0